קידום אתרים

מושגי יסוד של קידום אתרים באינטרנט מתבקש כל בעל אתר להכיר. בעזרת הכלים המתאימים, יוכלו בעלי אתרים להשלים בעצמם משימות פשוטות לקידום האתר שלהם. במטרה לתחזק את האתר נכונה ולהגדיל את חשיפת הגולשים אליו, יהיה עליכם להקפיד לעדכן אותו באופן קבוע. אם השכלתם לבחור במערכת ניהול תוכן פשוטה וללמוד מעט אודות טכניקות קידום לאחר בניית אתר לעסק שלכם, תוכלו לבצע קידום בסיסי בעצמכם. נציין כי קידום אתרים בגוגל הוא מקצוע לכל דבר. עבודה חובבנית לא תוכל להתחרות בעבודה מקצועית, אך יש בה בכדי להעניק לאתר תחזוקה ראשונית.
 

כיצד ללמוד אודות קידום אתרים?

קידום אתרים בגוגל

רשת האינטרנט היא מאגר מידע עצום. אודות קידום אתרים באינטרנט תוכלו למצוא מידע כתוב, סרטונים וגם מצגות או הרצאות. הבעתיות באה לידי ביטוי בקושי של חסרי הניסיון להבדיל בין מידע איכותי ומידע שגוי. בתחום כה דינמי כמו קידום אתרים הדברים משתנים כהרף עין. טכניקות קידום אשר הביאו תוצאות נהדרות לפני כשנה אינן רלוונטיות עוד. למעשה, ישנן טכניקות אשר עשויות גם להזיק.

לימוד קידום אתרים למתחילים אפשר לבסס על קורס מקצועי. מכללות בפריסה ארצית מציעות מבחר קורסים אשר ניתן לשלב עם עבודה במשרה מלאה וכל זאת בלי ידע קודם ב- בניית אתרים כמובן. פרט לכך, ניתן יהיה למצוא גם קורסים אונליין או מדריכים אישיים. פנייה אל חברת קידום אתרים תהיה הזדמנות ללמוד את התחום. כל שיש לעשות הוא לעקוב אחר פעילות הצוות ולבקש פירוט בדבר הצעדים אותם הם מבצעים. אם בחרתם צוות מקצועי, בתוך זמן קצר כבר תגלו את התוצאות.

 

מחקר מילים לקראת קידום אתרים

כל חיפוש ברשת האינטרנט מתחיל בהקלדת ביטוי או מילה מסוימת במנוע החיפוש. לאחר סקירה קצרה של התחום תגלו כי ישנם ביטויים אשר זוכים לאלפי חיפושים בכל יום. כאשר האתרים הממוקמים ב-3 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הם שזוכים לרוב הכניסות. אם תרצו גם אתם להתקדם אל אותם מקומות ראשונים, עליכם למקד את מלאכת קידום האתר באותן מילות מפתח פופולריות. לצורך איתור מילות המפתח המתאימות לכם ניתן לעשות שימוש בכלים הניתנים חינם אונליין. בחירה נכונה של מילות מפתח היא ההבדל בין הצלחה וכישלון.
 

דירוג האתר במנועי החיפוש של גוגל

מחקרים מגלים כי בישראל וכמעט בכל העולם, מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולרי ביותר. רוב החיפושים מתבצעים תוך שימוש במנוע של גוגל. בהתאם לכך, בעלי האתרים נאבקים לקידום האתרים שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל. חברת גוגל מצידה, מדרגת את האתרים בציונים הנעים בין 0 ועד 10. כאשר דף אשר זוכה לניקוד 0 הוא דף חסר חשיבות ואילו דף אשר זוכה לציון גבוה מתאפיין בחשיבות גבוהה.

הפרמטר המוביל את דירוג האתרים על ידי גוגל הוא איכות. במטרה לזכות בדירוג גבוהה עליכם להזין את האתר בתוכן איכותי ולשלב קישורים נכנסים ממקורות איכותיים. שימו לב, איכות האתר נבחנת בשירות אותו הוא מעניק לגולשים. חברת גוגל שמה לה ליעד להעניק לגולשים את חווית הגלישה הטובה ביותר.


דף הבית